Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



måndag 8 oktober 2012

The day from hell....

Jaaa lite så känns det just nu. Barnens skrik och utbrott har avlöst varandra hela dagen. Tror det varit lugnt och tyst ca 1 timme allt som allt idag. Angelina väldigt förkyld och har väldiga problem med magen. Kräks mycket och verkar ha ont. Jag har gett alvedon i stort sett hela dagen. Hjälper lite iaf. Zoltán har sina vanliga utbrott i ren trots som är jätteroliga att råka ut för. Han kastar sig på grusvägen, han kastar sig i trappan, han kastar sig på golvet osv osv. Å så är det NEJ till allting. Ibland undrar jag om han inte kan några andra ord. Kort och gott man känner sig ganska så slut faktiskt. Skulle vara skönt att få vara ledig nån dag och typ åka till jobbet......

Inga kommentarer: