Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



fredag 19 oktober 2012

RIK!!!!

Jaaaa jag sitter här på kvällskvisten och känner mig snuskit......RIK!
Jag känner mig som världens rikaste kvinna faktiskt.
Jag är gift med en helt fantastisk man. Jag har underbara barn. Jag har fina vänner som ställer upp i ur och skur. Jag har en väldigt speciell vän som jag alltid kan prata öppet med om allt och som står mig väldigt väldigt nära. Jag har vackra katter och en väldigt snäll hund. Jag har ett team på sjukhuset som finns där och tar hand om mig när jag är sjuk. Jag har föräldrar som bryr sig om mig och alltid finns runt mig både andligt och fysiskt. Jag har nära och kära som står ut med mig och alltid har en kram över.
Till er alla vill jag ikväll bara få säga:
TACK!!
Ni gör mig till världens rikaste.

Det är ni som gör mig så stark. Det är ni som får mig att fortsätta kämpa. Det är ni som får mig att resa mig upp igen när elaka människor återigen dragit undan mattan under fötterna på mig. Det är ni som gör att allt är så vackert i mitt liv.

Jag älskar er alla.
Kärlek!

Inga kommentarer: