Välkommen!!
Välkommen till min blogg.
Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!
Mycket Nöje // Chinona
Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!
Mycket Nöje // Chinona
söndag 21 oktober 2012
Telia
Nu har vi haft 2 olika tekniker här hos oss. Hitskickade av Telia. En jättetrevlig från Bredbandsgruppen som egentligen inte kunde göra så mycket mer än konstatera att det inte var nåt fel på utrustningen och jacket. Sen en annan från Realcom som jag är mindre nöjd med. Jag vill inte skriva ut här hur han bemötte oss och vad hans slutsats blev förrän Telia har fått sagt sitt. Jag har mejlat dem nu på kvällen så får vi se vad Telia väljer att göra nu. Problemen kvarstår fortfarande iaf. Vi får fortfarande starta om routern minst 2-3 gånger per dygn och en sånt uppstart tar ju minst 10 min per gång innan allt är igång igen. Så man kan ju aldrig lita på att tex hemtelefonen fungerar. Men vi avvaktar nu Telias svar och ser vad de tänker göra åt saken. Fortsättning följer....
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar