Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



måndag 15 oktober 2012

Håller på att bli vansinnig.....

Verkar ha hamnat i telefonförsäljarnas favoritregister. De ringer mig dagligen och jagar. Det är alltifrån Fortum, My Safty, Lovefilm, Viasat, Boxer osv osv osv fatta jag vill inte att ni ringer!!!! Om jag vill köpa nåt så går jag till den butiken själv. Jag hatar att bli uppringd av påträngande försäljare som inte kan ta ett nej. Så om nån telefonförsäljare ser detta inlägget....... RING ALDRIG MIG MER!!!!

1 kommentar:

Tessan sa...

Jag brukar säga:
Jag är upptagen just nu, men du kan återkomma senare fast det bästa vore om du lät bli för jag är ändå inte intresserad av vad du har att erbjuda. Tack o hej.

Det är ju deras jobb.
Bästa vore dock om alla såna jobb togs bort.
Vill jag ändra nånting i nåt av våra avtal så hör jag av mig till just det företaget.
Ser jag nånting intressant och vill veta mer om en produkt så hör jag av mig.

Lycka till!