Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



onsdag 24 oktober 2012

Bloggar snabbt....

Bloggar i minusgrader idag så det blir tyvärr kort. Får kompensera det i morgon kväll.
Jag glömde nämligen fönstren i vårt sovrum. Jag öppnar ju fönstren i vårt sovrum varje morgon och vädrar ordentligt så alla jerms ska dö. Sen brukar jag gå upp på eftermiddagen och stänga fönstren så det inte ska vara så kallt när man går till sängs. Det glömde jag idag. Så det är KALLT här nu. *fniss*
Imorgon ska jag till hudmott och få reda på varför mina naglar faller av, hoppas jag.
Bela var till ortopeden idag och fick veta att de iaf tänker operera hans rygg. Riktigt när det blir är ännu inte klart men efter jul iaf.
Fick idag ett jättegulligt mejl som jag blev jätteglad för. Ett mejl som värmde gott när det blåser hårt. På toppen blåser det alltid. *skratt*
Kärlek till er alla. Nu ska jag lägga mig under täcke + filt + katter.....

Inga kommentarer: