Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



söndag 3 april 2011

Insamling till forskning kring Cystisk Fibros....

Jaaa jag känner att det faktiskt är dags att försöka samla in lite pengar till forskning kring min sjukdom Cystisk Fibros. Jag har idag surfat runt lite på nätet och kollat in vad som skulle kunna passa. Efter ett tag hittade jag det. Symbolen för Cystisk Fibros är ju citronfjärilen så på en smyckessida hittade jag fjärilar i silver som jag tänkte måla vingarna gula på. Av dessa fjärilar tänkte jag tillverka pins. (små knappar) Dessa Pins kommer att kosta 20 kr. Tillverkningskostnaden är ca 15 kr så 5 kr på varje pins går alltså direkt till insamlingen till Cystisk Fibros. Är ni intresserade av att köpa en sån här Pin för att hjälpa till så kan ni skicka mej ett litet mejl på kia81@yahoo.com
Jag ska försöka få upp en bild på en sån här Pin så snart det är möjligt så ni kan få se hur de ser ut åxå.

1 kommentar:

Vera sa...

Hej Kia, jag är intresserad att köpa sådana citronfjärillar.