Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



torsdag 30 augusti 2012

Nytt datum för dom.

Jahaja jag fick ikväll ett mejl från min advokat. Tydligen så hade Tingsrätten meddelat att domen inte alls kommer i morgon kl 14 som de tidigare lovat. Utan den kommer den 4 september istället. Hygglo. Inte för att det egentligen spelar någon roll. Jag tror ju ganska säkert (90%) att domen kommer falla till mitt ex fördel. Men ändå. Det känns jobbigt att behöva skjuta på det så här. Nu hade man ju ställt in sig på att få veta i morgon. Så man kan få veta nån gång. Få reagera och bearbeta den nya situationen. Så man kan få gå vidare nån gång. Börja leva sitt liv på riktigt.
Men jag tänker inte låta detta få förstöra min helg. Jag tänker ha lika roligt ändå och inte ens ägna detta en tanke mer i helgen. Ville bara att ni som undrar skulle få veta vad som händer. Så ni inte tror det är jag som inte vågar berätta.

Inga kommentarer: