Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



lördag 20 april 2013

Solsken....

Idag har solen lyst men den har tyvärr inte värmt så mycket.
I Almunge är det översvämningar så de har tvingats stänga av ett körfält för att man ska kunna ta sig förbi där med bil. Hemskt va med vatten det är överallt nu. Hoppas att det inte blir nåt mer nu.

Idag har vi varit en sväng till stan. Handlat lite på ÖB. Köpte vår och sommarskor till mig och barnen. Jättenöjda. Å så va vi till Fyris Färg och beställde bård till barnens rum. Kommer bli superfint.

Har mått hyfsat bra idag. Lite värk men annars helt okej. Känns som att alla förkylningar som folk har gått och delat med sig av börjar ge med sig. Peppar peppar.....
Skönt om det nu är så. Jag vill inte bli sjuk igen. Börjar kanske återhämta mig så sakterligen.

Hunnit med att pyssla en del hemma åxå.

Angel går stadigt upp i vikt så därför misstänker jag att hon är dräktig. Men jag vet inget än så sluta inte att hålla tummarna. Hon väger idag 3,59 kg.

Kärlek!!

Inga kommentarer: