Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



torsdag 18 april 2013

Snart helg...

Snart är det helg igen. Skönt.
Idag har jag och barnen haft mammadag. Vi åkte runt i stan och handlade lite åt kissarna. Både kattsanden och kattfodret var helt slut.
Å så har jag bestämt mig för att göra eget kattfoder till viss del. Jag tänker inte byta grundfodret utan det kör jag med for friends torrfoder. Sen ger jag dem varje morgon och kväll mjukmat i form av Mjau som man köper flakvis på Odal. Utöver detta så har jag gjort en egen köttblandning som jag ger tillsammans med mjukmaten. Jag kan lova att det blev succé.
Vi fortsätter att hålla tummarna för att Angel nu är dräktig. Hon går iaf upp i vikt ganska så stadigt. Hoppas!!!

1 kommentar:

lena sa...

hej kan man inte göra ett ul på henne redan nu och se om hon har bebisar i magen :)