Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



onsdag 24 april 2013

Agifter och annat kattsnack...

Har ikväll just betalat anmälningsavgifterna till SNRF:s utställning 18-19 maj i Allianshallen. Jag ska ställa 4 st av mina Britter. Så jag hoppas att ni kommer dit och tittar. Usch det blev dyrt med anmälningsavgifter för dessa 4 katter båda dagarna.
Nu ska jag bara kolla upp vaccinationerna på allihopa så de är aktuella. Annars måste jag vaccinera åxå. Ska beställa lite schampoo på nätet åxå för det är helt slut här hemma. Nu när man har så olika färger på katterna så blir det lite olika schampoo åxå.
Om det är någon som känner att de vill hjälpa mig och låna mina barn den helgen 18-19 maj så snälla hör av er. Antngen skriv en kommentar här, messa på mobilen, eller skriv ett meddelande på facebook. Det skulle underlätta väldigt mycket om någon vill ta barnen. Det är inte roligt för dem att vara med i allianshallen en hel dag från 8-17 typ. De lessnar fort och jag måste ju springa med katterna till domarbordet.
Så lite hjälp den helgen skulle vara kanon.
Nu sängen här.... skriver mer i morgon....

Inga kommentarer: