Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



lördag 25 december 2010

Så här kan vi ju inte ha det....

Nu har jag haft under 100 läsare ända sedan den 19 december då det var uppe i 140 läsare. Sprid adressen. Tipsa folk. Jag vill ha fler läsare. Fler kommentarer. För Er som inte vet hur man lämnar en kommentar här följer en beskrivning hur man gör: Gå till den bild eller det inlägg du vill kommentera. Nedanför så står det hur många kommentarer bilden/inlägget har fått med röd text ex 0 kommentarer. Klicka där. Då kommer ni till en ruta där det står lämna din kommentar. Skriv kommentaren i den rutan skriv gärna vem den är ifrån åxå. Nedanför det står det "välj din identitet" och så finns det några ringar där man kan kryssa i vilken man väljer. Välj anonym för enkelhetens skull. Å sen klickar du på "publicera din kommentar". Färdigt. Ibland kan det komma upp ännu en ruta där man får fylla i en kod som visas i rutan. Men det är inte så ofta det händer. Då fyller man bara i den koden som dyker upp i rutan helt enkelt. Kan vara lite svårläst men med lite fantasi så går det. Visst var det enkelt?? Se så prova nu och skriv massor med kommentarer....

Inga kommentarer: