Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



fredag 24 december 2010

Julafton

Haft en helt underbar julafton hemma hos mina svärföräldrar. Ätit gott, fast tack och lov ingen julmat. Det blev annat gott istället, precis som vi önskat. Öppnat lite julklappar. Pratat en massa och haft en väldigt trevlig kväll. Precis som en julafton ska vara. Ingen stress. Inget bråk. Inga besvikelser. Inget tjafs eller ens sura miner. Bara en massa kärlek och julstämning. Helt underbart!!
Å mina grabbar va så stiliga, både Bela och Didrik hade skjorta och slips ikväll.... *stolt*
Varje gång jag tittar på Bela så blir jag varm inuti.... jag känner så mycket kärlek till den mannen att jag nästan blir rädd ibland.
Klockan är nu rätt mycket då vi hade en bit hem. Så bilder laddar jag upp här på bloggen i morgon. God Natt nu på Er läsare därute. Hoppas Ni har haft en lika underbar julafton som jag...
God Jul.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!

Inga kommentarer: