Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



söndag 21 november 2010

Djur

Tusse leker kartongkatt... Mysigt att sova i en kartong.... 

Balthazar med munkorg. Han leker lite för hårdhänt med lilla Xibell så innan hon har lärt sig att slå ifrån med tassen så får han ha den här när de leker. Hon är inte ett dugg rädd för honom och så vill jag att det ska fortsätta därför får han ha munkorg så han inte omedvetet råkar skrämma henne med sin stora mun... Han är ju hur snäll som helst men typ 100 gånger större än vad Xibell är, men hon växer på sig och kan nog snart säga ifrån ordentligt till honom hon åxå. Men så här ynklig ser man iaf ut om man har munkorg på sig och inte riktigt förstår varför....

Gismo väntar på att vattenkranen mystiskt ska öppna sig.... Han dricker ju helst färskt rinnande vatten... 

Inga kommentarer: