Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



onsdag 28 mars 2012

Vecka 25

Jag går idag in i vecka 25.
Jag mår faktiskt väldigt bra i min graviditet. Även om jag känner mig stor och klumpig. Svårt att böja mig ner nu när magen tar i. Lungorna blir ganska mycket pressade uppåt så när jag böjer mig ner slår det helt stopp i luftrören.
När jag klev av Hlökk igår fick jag en skarp smärta i bäckenet och krypningar i höger ben. Kändes jättekonstigt. Tänkte att jag kanske var lite stel och att det skulle gå över när jag gick. Men det har fortsatt att göra ont och krypa. Vet inte vad det är för nåt. Känns helt annorlunda mot foglossningen för den här smärtan är mer skarp. Får se om det ger sig.

Inga kommentarer: