Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



lördag 5 mars 2011

En vacker blogg....


Har idag nästan sträckläst en blogg som jag fick ett tips om. Nu vill jag tipsa er om den:
www.wildavaregenangel.blogspot.com
Helt otroligt vad dessa människor är starka och fantastiska. MEN jag vill inte veta av att ni lämnar några fula kommentarer på denna blogg om ni nu går in och läser den. Jag vet att jag har såna läsare som gärna gör sånt nämligen. Dessa människor har nog med sitt och ska absolut inte behöva slåss mot trångsinta, bittra och elaka människor som bara ääääälskar att spy ur sig sina sura kommentarer överallt. Vet du med dig att du brukar göra sånt GÅ INTE IN PÅ DEN HÄR BLOGGEN OCH KOMMENTERA NÅT!!! Som sagt dessa människor har nog med sitt eget öde här på jorden. Jag beundrar dessa människor nåt enormt för deras styrka och kärlek till varandra inom familjen. Jag skickade ett mejl till den här mamman och berättade just det. Så här skrev jag:
Hej Wildas mamma!
Jag har nu nästan sträckläst hela din underbara blogg. Många känslor. Mycket kärlek. Ville bara skicka ett mejl och berätta att jag tycker ni är helt fantastiska som orkar trots vissa människors okunskap och elakheter. Kämpa på! Jag skickar här en styrkekram från mig. Ville bara visa min omtanke....
Kram

Såna här mejl och brev har jag fått några få som resultat av den här bloggen och jag blir lika glad varje gång jag läser dem. Jag har de kvar och sparar och läser dem när livet är tungt.... Så lite värmer så mycket....
Kom ihåg det därute.... det tar inte många minuter att skriva nåt litet som värmer och betyder sååå mycket för någon som kanske har det svårt eller mår dåligt.....
Mer kärlek!!

Inga kommentarer: