Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



fredag 19 augusti 2011

Hedins i Uppsala

Igår skickade jag ett mejl till Företags Chefen på Hedins här i Uppsala, Lars Pettersson, och berättade om vår upplevelse på Hedins när vi skulle köpa bil.
Idag mitt på dagen så ringde han upp mig och tackade så mycket för feedbacken. Va glad jag blev. En företagsledare som bryr sig om den lilla kunden. Han tog sig faktiskt tid till att ringa just mig och tacka för mejlet och han lovade att ta tag i problemet de har med sina försäljare i Mercedes-hallen. Sånt gillar jag. Han var väldigt trevlig och serviceinriktad. Den lilla kunden var viktig för honom. Han hoppades att vi var nöjda med bilen vi köpte och det är vi verkligen. Jag är jättenöjd med båda våra bilar som båda två är inhandlade på Hedins i Uppsala. Dock i Chrysler-hallen. Där de har de absolut trevligaste säljarna. Stort tack till Robin Dandeby som mötte oss med ett välkommen och sen hjälpte oss att hitta en bil som sen ledde till affär. Inte nog med det, trots att han visste att jag inte skulle handla någon mer bil den dagen tog han sig ändå tid att visa nya Chrysler Voyager 2011 för mig. Så när det är dags att byta ut stora familjebilen är det väldigt troligt att jag kommer vända mig till Hedins i Uppsala och då framförallt deras Chrysler hall. Å jobbar Robin kvar då tänker jag absolut begära att få honom som säljare. Men jag tänker absolut gå in fler gånger i Mercedes-hallen och snoka lite för att se om de förändrat sin attityd därinne. Återkommer med rapporter om det här på bloggen. Så håll utkik. Men dagens ros till Företagschefen på Hedins Lars Pettersson som tog sig tid att ringa upp mig och faktiskt ta min feedback på allvar. De fick ju faktiskt inte bara ris utan lite ros åxå..... En tanke: Kanske borde Lars Pettersson skicka sina merca-säljare på kurs hos sina Chrysler-säljare? Vore nog inte så dumt.

Inga kommentarer: