Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



onsdag 17 augusti 2011

2011-08-17

Idag börjar min man att arbeta efter ca 9 veckors ledighet. Det var så tomt i vår stora säng i morse när han hade åkt. Jag saknar honom redan. Trots att vi umgåtts nästan dygnet runt i drygt 9 veckor så har vi inte haft några större bråk. Jag tycker om hans sällskap och närhet. Bela gör mig hel.
Idag har jag kusin Marie här som ska hålla mig sällskap och hjälpa mig. Skönt att slippa vara själv.
Solen skiner helt underbart men jag tror inte att det är så jättevarmt ännu. Men det är fortfarande tidigt så värmen hinner väl komma under dagen.

Inga kommentarer: