Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



tisdag 28 februari 2012

Data-haveri....

Ni som nu undrar varför jag inte uppdaterar bloggen. Jag beklagar och jobbar på det. Men jag har data-haveri här hemma. Stora datorn som jag brukar blogga ifrån har helt sagt upp sig så jag måste försöka ordna en ny så snart som möjligt på nåt vis. De små lap-topsen vi har är inte lika bra att blogga på tyvärr. Men jag lovar jag jobbar på det så gott jag kan så håll ut. Uppdateringar kommer att komma undan för undan.

Inga kommentarer: